Łączna liczba wyświetleń

piątek, 7 czerwca 2013

Witam.
Zmieniłam "miejsce zamieszkania"mego bloga. Z dotychczasowego  www.jagmat60.bloog.pl przeniosłam się tu.
Nie zmieniły się natomiast moje zainteresowania.Nadal robótkuję, w miarę moich możliwości zamierzam prezentować wytwory moich rąk. Będzie mi bardzo miło.jeśli dotychczasowi znajomi mnie odnajdą,serdecznie witam nowych zzaglądających i zapraszam wszystkich do pozostawiania komentarzy.

Jako inaugurację mojego nowego blogu zaprezentuję ostatnio wyhaftowany obraz zatytułowany "W ogrodzie".Wzór ten zapożyczyłam z kwartalnika "Haft gobelinowy",nr 2/2013.Zdjęcie przedstawia obrazek tuż po upraniu i uprasowaniu, jeszcze nie zdążyłam go oprawić.


   


Nad czym teraz pracuję? Jak zwykle mam zaczętych parę rzeczy na drutach i szydełku.Żeby nie zapeszyć, na razie sza o tym, pochwalę się, jak skończę.

Pozdrawiam wszystkich, którzy mnie tu odnajdą.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz