Łączna liczba wyświetleń

sobota, 21 grudnia 2013

Świątecznie

  W nawale przedświątecznych obowiązków udało mi się wydziergać komplet męski - będzie na prezent imieninowy mojemu zięciowi.Ponieważ udało mi sie zdobyć tylko 2 motki ciemnoszarej włóczki Polo natura  (wełna z akrylem,200m/100g ),ratowałam się jeszcze białą .W sumie wypadło to całkiem nieźle.Wzór angielski,ale po jednej stronie,taki trochę oszukiwany.


 
Moje bożonarodzeniowe roślinki w doniczkach sprawiły się w tym roku należycie i zakwitły w odpowiednim czasie.Szkoda tylko,że szybko przekwitają.




Mam więc już święta, bo i choinka ubrana.

 

  Dziś Świąteczny czas
Dzwony biją w las
Mały karpik się uśmiecha
Wnet na pierwszą gwiazdę czeka
Uszka dziś się przysłuchują
Jak kolędę podśpiewują
Barszczyk pięknie jest czerwony
Zaś jak zwykle zawstydzony
Zdrowych Ciepłych i Pogodnych
Życzę wszystkim Świąt Radosnych

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz