Łączna liczba wyświetleń

piątek, 6 września 2013

Powiedzonka Danielka

No,ja nie mogę!!! Uśmiałam się dziś ze zmyślności mojego wnuka,oj, uśmiałam.Muszę to koniecznie komuś opowiedzieć.

Mama Danielka przypomina mu znany wierszyk:
     mama: "leci osa koło..."
     Daniel: "nosa";
     mama: "leci mucha koło..."
     Daniel: "ucha";
     mama: "leci pszczoła koło..."
     Daniel: "czoła";
     mama:  "leci bączek koło..."
     Daniel (po chwili namysłu): "...pupy !"
  -----
   Daniel z mamą wracają do domu.Właśnie pracownicy MPO zabierają kontener ze śmieciami do wypróżnienia.Na ten widok Daniel w płacz: "Zabrali mój kochany zielony śmietnik".uspokoił sie dopiero gdy zobaczył nowy pusty kontener.
-----
   Podczas pobytu u babci (czyli u mnie) mówi: "Tęsknię za moją mamą.To moja jedyna kochana mama."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz