Łączna liczba wyświetleń

sobota, 18 stycznia 2014

Powtórka z rozrywki....

    ....czyli druga biała chusta już skończona.Wzór podobny jak w pierwszej , z pewnymi modyfikacjami.Jest znacznie mniejsza, zużyłam jedynie 100g włóczki Gucio Natura.
      






  Powtórka również w hafcie krzyżykowym.Ostatnio "popełniłam" dwa obrazki ( niedawno taki robiłam).Różnią się wielkością (inny rozmiar kanwy) oraz kolorem muliny i kanwy.Ten drugi na zdjęciu jeszcze na świeżo, dopiero po zdjęciu z tamborka.



    W najbliższym czasie mam do zrobienia szal.Nawet już trochę zrobiłam,ale okazało się ,że kupiłam za mało nici.Niestety,nie mogłam dokupić, bo nigdzie nie było,podobno nietypowy kolor.Wczoraj więc kupiłam nową włóczkę, mam nadzieję w  wystarczającej ilości,i dziś zacznę szal od nowa.
Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz