Łączna liczba wyświetleń

piątek, 21 lutego 2014

A właasnie że się dzierga, Basiu W. :) :):)

  Dziś pochwalę się skończonym haftem.Są to dwa nieduże obrazki, nad którymi pracowałam w przerwie między dzierganiem szala, gdy nadgarstki bolały od "śmigania" drutami. Znalazłam te cudeńka gdzieś w sieci i bardzo mi się spodobały, jako że zawsze lubiłam abstrakcje.A przy okazji chciałam sprawdzić, jak się haftuje na nowej kanwie, którą niedawno zakupiłam.

Oto wersja robocza hafciku:


A tu już po upraniu i uprasowaniu:


     I po oprawieniu w ramkę:
 
 





 
Niestety, zdjęcia nie są najlepszej jakości,mój mały aparacik zestarzał się, a i fotograf ze mnie słaby.
 
 
To  by było tyle na dzisiaj.W następnym poście będzie coś o czerwonym szalu,powoli dobiegam do finału.
Pozdrawiam.

3 komentarze:

  1. Przepiękny szal, nie tylko kolor ale i wzór. Obrazki też fajne. Pozdrawiam-Basia Sz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Obrazki karnawałowe,super pozdrawiam BW

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne... Jadziu Ty jeszcze masz jakieś wolne ściany na te hafciki :)

    OdpowiedzUsuń