Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 8 maja 2014

    Dawno nic nie pisałam o moich lekturach.Ale tej powieści nie da się zapomnieć.


  Przytoczę fragment recenzji: "Ta przebogata w hustoryczne szczegóły powieść łączy romans, tajemnice, zapadające w pamięć postacie,a także lekcję na temat rodziny i przyjaźni".
   Akcja toczy się w kilku miejscach: posiadłość Ashford Park niedaleko Londynu, Kenia i Nowy Jork. Bohaterkami są dwie kuzynki, przyjaciółki,a ich losy są niesamowicie poplatane.Historia zaczyna się na początku XX stulecia i sięga do początku XXI wieku. Polecam, powieść bardzo interesująca.



  A teraz o przesyłce ze Słupska od mojej internetowej koleżanki.Są to wydruki wzorów graficznych dwóch ślicznych obrazków do haftowania, komplet muliny DMC oraz wzór ślicznej serwetusi.




    Widziałam zdjęcia  tych dzieł wykonanych przez Basię ,bardzo mi się podobały.Dzięki tej przesyłce mam co robić na najbliższe parę miesięcy.Bardzo dziękuję, Basieńko.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz