Łączna liczba wyświetleń

środa, 30 października 2013

A jednak xxxxxxxxxx

  A zarzekałam się,że już nie sięgnę po krzyżyki. Tymczasem znalazłam w sieci, dokładnie na www.stylowi.pl  , przecudne wzory i....złamałam swoje postanowienia.Na pierwszy ogień wzięłam śliczny obrazeczek o tematyce religijnej.Poszło dość szybko,bo tylko 3 popołudnia i oto mam:

 
 
I już w oprawie:
 
 

 
 
Słodki,prawda?A haftowanie  go to była sama przyjemność.Zdecydowałam,że zrobię jeszcze parę takich drobiazgów,o różnej tematyce.Mam dość wielkich, wielokolorowych obrazów (domyślam się,heheeheh...,że tylko na jakiś czas, że jednak do nich kiedyś wrócę), wolę takie maleństwa, bo szybciej widać efekt.Chyba zrobiłam się leniwa:)
Dla zainteresowanych wyżej pokazanym obrazkiem prezentuję schemat graficzny.

 
A w planie mam między innymi:
 




 
Pozdrawiam odwiedzających.

1 komentarz:

  1. Ambitne plany, wzorki ciekawe. Dzięki za schmat. Pozdrawiam - Basia Sz.

    OdpowiedzUsuń