Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 6 października 2013

"Dziergankowe"spotkanie

 Wreszcie doszło do skutku,odkładane z różnych powodów, spotkanie naszego niewielkiego grona robótkowiczek (kiedyś zartobliwie nazwanego przeze mnie TWA).Odwiedziły mnie moje dwie Basie (chętnie zaprosiłabym również tę trzecią,ale jest daleko,szkoda).Było to prawdziwe "dzierganko" połączone z niewielką konsumpcją słodkości i gadaniem o tym i owym.


  Basia W. robiła na drutach piękny sweterek na okrągło z ciekawą ażurową bordiurką.

 
 
Basia K. zaczęła dziergać pierwszą w życiu chustę na drutach ze ślicznej cieniowanej włóczki.
 

 
 
 
Mnie natomiast udało się powiększyć trochę zaczęty kilka dni temu tył sweterka.



Zaczyna się sezon jesienno-zimowy, długie wieczory, mam nadzieję,że będziemy spotykać się częscieja, efektem tych spotkań bedą piękne rękodzieła.Szkoda tylko,że nie udało się nam wciągnąć do tego naszego pozytywnie zakręconego kółka więcej osób.

Pozdrawiam.
 
 
 
 
 

2 komentarze:

  1. Zazdroszczę Ci tych spotkań, też bym tak chciala. Szkoda, że mieszkam tak daleko, byłyby wtedy 3 Basie i 1 Jadzia. Pozdrawiam - Basia Sz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno mnie tutaj nie było... Super prace Jadziu powstały u Ciebie. Fakt spotkań również i ja zazdroszczę. Nie ma to jak wspólne pogawędki przy kawie i szydełku...
    Zapraszam do mnie po wyróżnienie :) Pozadrwiam

    OdpowiedzUsuń