Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 11 listopada 2013

Spotkanie robótkowe

  Jest późny wieczór, a ja niedawno wróciłam z kolejnego naszego spotkania robótkowego.Tym razem gościła nas Basia K. Jak zwykle, tematem rozmów były  - oczywiście - nasze robótki.Wymieniałyśmy się doświadczeniami, oglądałyśmy różne wzory w gazetkach i na necie,chwaliłyśmy się naszymi dziełami.A oto kilka zdjęć ciekawych prac.
 
  Duże  zainteresowanie wzbudziła chusta Basi W.,wykonana wg wzoru Citron (dokładny opis wykonania na http://trustrans.blogspot.com/2010/10/citron-by-by-hilary-smith-callis.html ).
 
 
 Basia K. pochwaliła się skończoną chustą ,wykonaną  z włóczki Hobby Yard w odcieniach szarości.
 


   Basia W. pracuje aktualnie nad szydełkowymi gwiazdkami na choinkę oraz patchworkową serwetą.


 
 

 
     Basia K.z kolei pokazała skończony obraz haftowany krzyżykami, przedstawiający Ostatnią wieczerzę.


 
      Przy okazji pobytu u B.K. mogłyśmy podziwiać wczesniejsze jej rękodzieła, mianowicie piękną narzutę na kanapę,wykonaną szydełkiem techniką patchworku oraz śliczną serwetkę na okrągły stolik.





  Moje robótki można oglądać na blogu, nie ma więc sensu pokazywać ich jeszcze raz.Tym razem pracowałam nad bluzką dzierganą od góry na okrągło,ale dzięki wskazówkom koleżanek musiałam rozpocząć robótkę od nowa.Jednakże czeka mnie nie lada wyzwanie, ponieważ zostałam zobligowana do skończenia bluzki do następnego spotkania. Jestem ciekawa, czy mi się to uda.

     O korzyściach wynikających z tych naszych małych spotkań nie muszę mówić.Pomijając fakt uczenia się czegoś nowego,super fajnie jest porozmawiać, pośmiać się i "pokonsumować" trochę pysznych słodyczy.
    Do zobaczenia więc na następnym spotkaniu.

  Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz