Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 17 lipca 2014

Biała chusta

   I  znowu sięgnęłam po inspiracje do Bei i odnalazłam bardzo interesującą chustę.Dziergałam jak szalona od soboty do środy i oto mam i ja.





 
 
Nie trzymałam się zbyt wiernie schematu,dlatego moja chusta jest nieco większa,przypomina bardziej pelerynkę.Zastosowałam nici o nazwie kristal natura,jest to akryl o podwójnej nitce,ale ja ją rozdzielilam (samo rozdzielanie koszmar ! ) i w ten sposób miałam do dyspozycji 945 m w 100 g.Zużyłam niecałe 100 g, szydełko 1,75 mm.  
   Schemat znajduje się na wymienionej wyżej stronie Bei. A'propos, są tam cudowne rzeczy wydziergane przez właścicielkę strony,wraz ze zdjęciami i schematami.Bea nie żałuje swoich pomysłów i udostępnia je innym na swoim blogu.Dziękuję, Bea.
 
 
 
 
 
 

 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz